کاور نشانه ی آتنا و یه سری توضیح
تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:قهرمانان المپ,نشانه ی آتنا,کاور, | 10:25 | نويسنده : ranius

دوستانی که ندیدن بدونند این کاور کتاب نشانه ی آتنا ی قهرمانان المپه!

همونطور که می بینید کاور داره جیسون و پرسی رو در حال نبرد نشون میده(سمت راستی پرسیه)و یه تصویر محو از یک جغد در پشت سر این دو نفر می بینیم که جغد همونطور که می دونید نشانه ی عقل و خرد آتنا است(عمو جغد دانا!)

اگه این دو تا با هم دعواشون بشه من طرفدار پرسی ام.راستشو بخواین اصلا از جیسون خوشم نمیاد.همونطور که از زئوس خوشم نمیاد.ولی عاشق تالیام!تالیا رو از آنابث بیش تر دوست داشتم!

انصافا پرسی جکسون تو فیلم خوشگل تر نیست؟

لوگان لرمن کجا این نقاشی ها کجا؟

 

*****

دوستان با کمال شرمندگی عرض کنم که برخی از آدم هایی که نمی دونم چی باید بهشون گفت دارند از روی بعضی مطالب کپی می زنند و روی وبلاگشون پیست می کنند!

شرمندگی من از این بابته که مجبورم امکان انتخاب متن رو بردارم.چون دلم نمی خواد باز هم همچین اتفاقی بیفته.

در مورد مجموعه اول 39 سرنخ هم باید بگم این دفعه بار آخره که آپ می کنم!

بعد از این هر چی لینک خراب بشه دیگه مجموعه رو درست نمی کنم!

 



نظرات شما عزیزان:

Sarah
ساعت23:15---3 شهريور 1391
آره! پرسی، جیسون برات هیچی نیست!

سینا
ساعت3:24---3 مرداد 1391

عجب ادمین عصبی ای

خب من همینجا از شما به خاطر داستان ها و کار هایی که می کنید کمال تشکر رو دارم
امیدوارم همیشه موفق باشید


سینا
ساعت16:26---2 مرداد 1391
سلام

عجب کاور باهالیه

ولی چرا اینجا پرسی سیاهه؟؟؟؟؟پاسخ:من راجع به متن حرف نمی زنم.راجع به لینک ها حرف می زنم.بعدشم این عکس رو از یک فن سایت خارجی پرسی جکسون گیر آوردم.بعدشم شما چرا فکر می کنید وقتی میگم کپی میشه از روی متن همین خبر کپی میشه.من که نگفتم این خبر کپی شده گفتم از بعضی پست ها کپی میشه! امکانشم نمی ذارم.حتی برای شما دوست عزیز.


نیاز
ساعت22:27---30 تير 1391
من فضولی م گل کرد و اینو سرچ کردم ، ولی هیچ وبلاگی که از این مطلبتون کپی کرده باشه پیدا نکردم ! در هر صورت کاور ترسناکیه :دی خیلی خوشحالم که بلک جک و Festus برمیگردن ، ولی میترسم پرسی تو این دعوا ببازه ! اون وقت دیگه طرفدارای جیسون خفه نمیشن :|
پاسخ:از این که نه.یه وبلاگ هایی رو دیدم که از بعضی از مطالب من کپی می کنند.هر چند هنوز وقتی تو گوگل سرچ می کنی اسم وب من اول میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک